Product ontvangen, maar niet tevreden? Dit is geen enkel probleem bij ons! Als consument heeft u het recht op 14 dagen bedenktijd en daarna nog eens 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.

Een retour aanvraag doen is heel simpel bij ons, ga naar de klantenservice pagina, kies en maak gebruik van een van onze vele contact mogelijkheden. Met vermedling van uw ordernummer en product naam/type kunt u dan aangeven dat u een retour wilt aanvragen.

Zorg er wel voor dat het product voldoet aan de voorwaarden hieronder, anders kunnen wij het product helaas niet als retour accepteren en word het bedrag wat door u is betaald niet gecrediteerd.
  • U heeft het product niet meer dan 14 dagen geleden ontvangen.
  • De kaartjes, labels en/of stickers zijn niet verwijdert van het product.
  • Het product is niet gebruikt door u.
  • Het product is niet beschadigd door u.
  • U heeft het product niet later dan 14 dagen na het aanvragen van retour per post naar ons retour address (krijgt u van ons na het aanvragen van retour) verstuurd.

Na ontvangst van het product zullen wij het aankoopbedrag inclusief de door u betaalde verzendkosten (zending van ons naar u) crediteeren op rekening die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling binnen 7 dagen.

Let op: retour kosten worden altijd in rekening gebracht voor de consument.
Hulp nodig?

Hulp nodig?

Bel ons op 0624264203